Reklamace, vrácení zboží
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup:
Pokud chce zákazník reklamovat nebo vrátit zboží koupené v internetovém obchodě gun.cz, ozve se dodavateli na e-mail: info@gun.cz a do předmětu zprávy napíše: „reklamace-číslo objednávky“ nebo „vrácení zboží-číslo objednávky“ zavolá dodavateli na telefony uvedené v kontaktech a obě strany se dohodnou na způsobu vyřízení. Zásilky, které budou zaslány na adresu dodavatele bez předchozí domluvy nebudou dodavatelem vyzvednuty.
Zboží zasílejte na adresu:
NEXT COMPANY s.r.o.
prodejna GUN.cz
Kšírova 497/122
Brno 619 00
Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náležejí nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Kupující má zejména právo:
- na vyřízení reklamace nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Vyřízení:
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
V přídadě vrácení zboží je 14-ti denní lhůta na vrácení částky na číslo účtu, které zákazník uvede v protokolu.
Při vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky:
Zboží musí být nepoškozené
Zboží nesmí být použito
Zboží musí být kompletní
Společně se zbožím dodejte doklad o koupi
Zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou
V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 25% z vrácené částky.